I min kameraväska

NIKON D90

Uppgraderade mig till D90n förra året och har varit väldigt nöjd hitills.
Det jag dock saknar ibland är bättre brushantering, och fullformat.








NIKON D40


En väldigt bra nybörjarkamera.







OBJEKTIV




Nikon 18-55
Standardobjektiv till D40.

Tamron 70-300
Ett budgetobjektiv som jag älskade i början men i dagens läge inte alls gillar.

Nikkor 50mm 1.8
En favorit. Sitter nästan alltid på kameran!




BLIXT:


NIKON SB-400
Denna blixt har jag bara använt någon enstaka gång eftersom jag vill
ha tillgång till inställningar även på blixten. Kanske borde sälja den för någon hundralapp?






SB-600
Ny i kameraväskan, än så länge är jag väldigt nöjd!
Har inte hunnit använda den så mycket ;)




TILLBEHÖR:

Hama-stativ
Fjärrkontroll
Reflexskärm Silver-vit 80
Rengöringskit










- Soft focus filter, 52mm
- CPL, 52mm
- ND, 58
- 8x Starfilter, 52mm
- Close up +1 och +10, 52mm
- UV-filter



Jag föredrar tvspelsweb.se pga deras låga priser, bra service och snabb leverans,
glöm inte att kolla!















RSS 2.0